Warunki gwarancji
Jeśli zegarek ORIENT objęty niniejszą gwarancją ulegnie zepsuciu w warunkach normalnego użytkowania i serwisowania w wyniku jakichkolwiek wad materiałowych lub wykonawczych, zostanie naprawiony i/lub wyregulowany bez żadnych dodatkowych opłat, o ile nie minął jeszcze rok od pierwotnej daty zakupu. Jeśli zegarek zepsuł się lub wystąpił inny problem, należy zanieść go wraz z kartą gwarancyjną do miejsca, w którym został zakupiony, lub do autoryzowanego punktu należącego do sieci serwisowej firmy ORIENT.
Uszkodzenie jest efektem niewłaściwego użytkowania lub niedbalstwa. Uszkodzenie zostało spowodowane przez pożar, trzęsienie ziemi lub inną klęskę żywiołową. Uszkodzenie jest efektem niewłaściwej naprawy lub modyfikacji. Wraz z zegarkiem wymagającym naprawy nie przekazano karty gwarancyjnej lub podane w niej informacje są nieprawidłowe lub nieważne.
4.
Śledz nas na Instagramie